مدیریت-سابقه

آیا نیازمند یک استراتژی برای مدیریت سوابق هستید؟

نگهداری سوابق برای تمام شرکت ها ضروری است. داشتن سوابق سازمان کمک می کند تا حفظ اطلاعات، بازیابی اطلاعات به موقع در کسب و کار، مطابق با مقررات به درستی انجام پذیرد و این کارتضمین می کند که اطلاعات حساس شما ایمن خواهد بود.

پیاده سازی یک استراتژی برنده برای تجارت شما

اما آیا تمام تکنیک های مدیریت سوابق موجود، استراتژی مناسبی برای کسب و کار شما را دارا است؟ در اینجا برخی از نیازهای رایج مدیریت مدارک و استراتژی مناسب آن را بیان می نماییم :

پاکسازی درهم و برهمی: همانطور که صندوق های ذخیره سازی درهم و برهمی چند برابررا ایجاد کرده و در نهایت بیشتر فضای اداری را اشغال می کنند . دو گزینه اساسی برای کاهش این ازدهام وشلوغی وجود دارد. اول، شما می توانید به سادگی پرونده ی خود را خارج از مکان سازمان یا شرکت خود و در یک مرکز ذخیره سازی سوابق امن ذخیره کنید . راه دوم ، تبدیل اسناد ثبت شده خود به صورت فایل های الکترونیکی است . از آنجا که میلیون ها پرونده می تواند بر روی یک دیسک مناسب ذخیره شود ، این کار یک راه خوب برای صرفه جویی در فضا خواهد بود .

مدیریت و نگهداری سوابق: در کسب و کار تولید ، کاغذ و اسناد باید برای طول چرخه زندگی مراقبت شوند. برخی از اسناد، به ویژه مالیات ها و فایل های حقوقی، باید برای چند سال حفظ شود. مناسبترین راه ، ذخیره سازی این اسناد در یک مرکز خارج از محل می باشد . با این حال ،  تبدیل آنها به اسناد الکترونیکی با تمامی سوابق دیگر، دسترسی سریع به اسناد مهم را برای پرسنل فراهم می نماید .

ذخیره سازی اسناد برای همیشه: فایل هایی که برای همیشه به آنها احتیاج دارید ، باید به خوبی آرشیو و ذخیره سازی شوند. با ذخیره سازی آرشیوی، سوابق باید در یک آب و هوا تحت کنترل در یک مرکز ، که به این کار اختصاص داده شده، به صورت امن محافظت شود. ذخیره سازی الکترونیکی گزینه دیگر خوبی برای ذخیره سازی طولانی مدت است. داده های دیجیتال علاوه بر این که در طولانی مدت از آسیب مصون هستند ، نسبت به اسناد کاغذی فضای کوچکی را نیز اشغال می نمایند .

حفاظت از اطلاعات حساس: مسئولیت اصلی مدیریت سوابق بیشتر ذخیره سازی فایل های قدیمی و همچنین امن نگهداشتن این فایل ها است . از آنجا که موارد تقلب و سرقت برای هر کسب و کاری می تواند رخ دهد، این کار از اهمیت زیادی برخوردار است . قفل کردن فایل و محدود کردن دسترسی با کلید و کلمه عبور از راه های کنترل امنیت در مدیرت اسناد به شمار می رود . تغییر کلمه عبور بطور مکرر و نصب فایروال و آنتی ویروس نیز دیگر روش ها برای بالا بردن امنیت فایل های قدیمی است . آیا تبدیل سوابق حیاتی خاص به شکل الکترونیک و مدیریت تمام فایل های حساس در یک مخزن آنلاین مطمئن بهتر است یا ذخیره سوابق در یک مرکز امن خارج ازمحل !

نیاز به یک برنامه برای مدیریت پرونده می تواند از سازمانی به سازمان دیگر متفاوت باشد ، اما در یک چیز مشترک است و آن هم این که همه مجریان کسب و کار باید به نوعی از استراتژی نگهداری و ثبت مدارک استفاده نمایند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدیریت مدارک، با ما در تیم دیجیتال داک تماس بگیرید.

منبع 

سرور-آنلاین-اسناد

اسناد شغلی را در نوک انگشتانتان حمل کنید

امروزه به دلیل رشد سریع شرکت ها ، داشتن اطلاعات حیاتی موجود در یک لحظه خاص ، به امری ضروری تبدیل شده است. به عنوان مثال در رابطه با بخشی از این برنامه، مدیریت مدارک اصلی شرکت ، بازیابی به موقع مدارک، اشتراک گذاری ایمن در راستای بهبود کسب و کار و بازده عملیاتی بسیار مهم است. به طور خلاصه می توان گفت که مهم این است که سیستم و ابزار برای مدیریت داده ها در جای خود به درستی استفاده شوند .

خدمات اسکن و سیستم مدیریت آنلاین اسناد تیم دیجیتال داک به شما کمک می کند تا در با چالش های روزانه مدیریت اطلاعات دیجیتال ، ایمن، موثر و کم هزینه تر روبرو شوید .  راه حل های هرچند کوچک دیجیتال داک برای ارائه ی روش های ساده و فرآیند اتوماسیون شغلی به منظور به دست آوردن مزایای زیر، گنجانیده شده است:

  • بهبود فرآیندهای شغلی
  • تقویت حفاظت از فاجعه
  • حفاظت از اطلاعات
  • بهبود پیروی از مقررات دیجیتال سازی

خدمات میزبانی اسناد و مدیریت آنلاین مدارک تیم اسکن دیجیتال داک ، شما را قادر به دسترسی سریع به اسناد بدون نیاز به متحمل شدن خرید نرم افزارهای گران قیمت و زیرساخت های IT و هزینه های اداری می نماید.

متعهد به امنیت اطلاعات داده های الکترونیکی شما

این که کجا و چگونه اطلاعات شما ذخیره شود ، امری اساسی است . این امر مستلزم آن است که محافظت از اطلاعات حساس بدون به خطر انداختن دسترسی و حفاظت از سرویس گیرنده به درستی اجرا شود . تیم دیجیتال داک ، ماهیت انتقادی از امنیت اطلاعات را درک می کند. متخصصان تیم ما اطلاعات شرکت شما را در سرورهای ما ذخیره سازی می کنند به طوری که شما لازم نیست که برای سخت افزار و نرم افزار خاصی سرمایه گذاری پرهزینه انجام دهید . خدمات مدیریت اسناد آنلاین ما در پرونده ی خود دارای عملکرد موفق با بهترین شیوه در صنعت بوده است. اطمینان از امنیت و حفاظت از اطلاعات کسب و کار از طریق:

  • انتقال داده ها بصورت رمزگذاری شده
  • ورود ایمن کاربران
  • کنترل سخت گیرانه ی دسترسی به سیستم
  • پروتکل های امنیت اطلاعات و سیستم های مقاوم
  • بک آپ گیری مستمر و استراتژی های تداوم شغلی از مواردی است که این امنیت را تضمین می نماید.

بازیابی کارآمد سند برای بهبود جریان کاری

به طور کلی سازماندهی، بازیابی و به اشتراک گذاری اطلاعات به نحو احسن می تواند به سرعت اجرای وظایف شغلی کمک نماید . مدیریت اسناد و پرونده های کاغذی مستلزم فضای نگهداری پر هزینه و اعمال محدودیت های اجرایی خواهد بود . خدمات میزبانی سند آنلاین ما به شما توانایی بازیابی سریع اسناد از طریق کامپیوتر خود، به صورت ایمن، متمرکز و دقیق را می دهد .

برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات اسکن و میزبانی آنلاین اسناد ما و راه حل آن ، و دیگر مسائلی که فکر میکنید ما می تونیم به شما کمک کنیم از طریق تلفن و یا پر کردن فرم در صفحه  با ما تماس بگیرید .

اسناد-تاریخی

دیجیتال سازی اسناد و مدارک تاریخی

زمانی که نام دیجیتالی شدن مدارک و اسناد تاریخی به میان می آید، شما می خواهید مطمئن شوید که آیا این کار به دسترسی آسان تر اسناد کمک خواهد نمود یا خیر ؟ از آنجا که اکثر سوابق تاریخی بسیار حساس هستند، مهم است بدانید که هنگامی که شروع به انجام یک پروژه می نمایید، ممکن است چه خساراتی به اسناد وارد شود و چگونه می توان از بروز این حوادث جلوگیری نمود . به منظور حفظ انواع سوابق تاریخی اسکنر های خاصی برای این کار در نظر گرفته شده است . با استفاده از این اسکنرها و متخصصان آموزش دیده، که همه این امکانات را تیم اسکن دیجیتال داک در اختیار شما قرار خواهد داد ، یک نسخه ی دیجیتالی مطمئن از اسناد خود خواهید داشت .

برای دیجیتالی کردن سوابق تاریخی ، نه تنها روش های مختلفی وجود دارد ، بلکه برای این مهم ، اسکنر های گوناگونی نیز وجود دارد . برای ذخیره کتب تاریخی قدیمی زرد ، شما باید به هدف کارتان بنگرید . به احتمال زیاد هدف از دیجیتالی سازی کتب قدیمی استفاده ی آنها در آرشیو الکترونیکی است ، به طوری که هر کس قادر به دسترسی سریع به آنها باشد . هنگامی که شما سوابق تاریخی را اسکن می کنید ، می خواهید مطمئن شوید که با استفاده از یک سیستم می توان به راحتی همه چیز را به صورت ساده و با امنیت بالا مشاهده نمود . بهترین راه برای اینکه مطمئن شوید که همه چیز درست دیجیتالی شده است ، این است که خود ، با همه راه های مختلف برای دیجیتالی نمودن اسناد خاص برای نیازتان آشنا شوید . تیم اسکن دیجیتال داک ، به همراه متخصصان خود شما را در این راه یاری می نماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اسکن سوابق تاریخی ، با متخصصان ما با استفاده از این صفحه یا از طریق شماره های درج شده در سمت راست همین صفحه با ما تماس بگیرید.

دلایل نگهداری اسناد کاغذی

دلایل نگهداری اسناد کاغذی

دلایل زیادی برای تبدیل اسناد کاغذی به فرمت دیجیتالی وجود دارد، اما آیا شما واقعا برای انجام امور اداری خود به اسناد دیجیتالی احتیاج دارید؟ هر شخص یا شرکت برای برآورد نیازهای گوناگون خود در بعضی از موارد به اسناد کاغذی احتیاج پیدا می کند.  با توجه به این موضوع ،  نگهداری اسناد کاغذی در دسترس، ممکن است بیشتر از فایل های دیجیتالی به نفع سازمان باشد. اما با این حال در اکثر مواقع ، نیاز به دسترسی سریع به یک سند که احتیاجی به اصل (اصل مدرک فیزیکی) آن ندارید را در کار خود احساس می کنید.

این که آیا شما به دنبال صرفه جویی در هزینه ها با اسکن اسناد خود هستید، یا نگهداری فایل های فیزیکی را ترجیح می دهید، فقط خودتان می توانید به این سوال پاسخ درست دهید و فقط شما می دانید دقیقا به دنبال چه چیزی هستید. یک ایده ی خوب برای اسنادی که بیشتر مورد نیاز هستند استفاده از سیستم مدیریت اسناد دیجیتالی است، اما این بدان معنا نیست که شما می توانید از اسناد کاغذی خود خلاص شوید.

همیشه برای نگه داشتن نسخه کاغذی برخی از اسناد مانند مدارک بیمه، اطلاعات وام ها، و یا برخی از اسناد دیگر دچار مشکل می شوید؟ ما به خوبی می دانیم برای نگهداری برخی از اسناد که دیگر لازم به نگهداری آن ها نباید نگران باشید.

به طور کلی برخی از اسناد و مقالات هستند که علاوه بر اینکه از آنها نسخه ی دیجیتال تهیه شده است ، باید خود سند کاغذی نیز به خوبی نگهداری شود. وقتی به این موضوع فکر می کنید، اغلب به این نتیجه می رسید که وقتی قرار است اسناد کاغذی نگهداری شود دیگر چه لزومی به دیجیتالی کردن این اسناد است؟

پاسخ این سوال در دست متخصصان گروه اسکن دیجیتال داک است:

دیجیتالی سازی اسناد موجب دسترسی سریع به یک پرونده ، صرفه جویی در زمان ، بهره وری بیشتر پرسنل در کارهای دیگر و در نهایت موجب پیشرفت شرکت یا سازمان مورد نظر می شود که این کار هیچ تناقضی با نگهداری اسناد کاغذی ندارد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی اسکن اسناد خود با کارشناسان ما از طریق فرم تماس یا با شماره تماس های درج شده در سمت چپ همین صفحه تماس بگیرید.

همچنین برای درخصوص مزایای اسکن و دیجیتال سازی می توانید این صفحه را نیز مطالعه نمائید.

مدارک من

اسکن اسناد شخصی و تیراژ پایین

تیم اسکن دیجیتال داک علاوه بر انجام خدمات اسکن تیراژ بالا به سازمان های مختلف برای تکمیل بخش های خدماتی خود و رضایت بیشتر مشتریان اسکن اسناد، کتاب، نقشه، پوستر، خدمات OCR و … را در تیراژهای پایین نیز به عهده گرفته است. این بخش از خدمات مخصوص افراد شخصی و شرکت های کوچک است که تیراژ اسناد مورد نیاز جهت اسکن آن ها پایین است.

انجام اسکن در تیراژهای پایین در بخش های

از مزایای این گونه خدمات می توان به در برگیری انجام خدمات برای افراد شخصی اشاره کرد. شایان ذکر است که در این نوع اسکن نیز مانند سایر خدمات اسکن ما بسته به صلاحدید کارشناسان ما انجام اسکن یا در محل ما یا در محل شما انجام می شود.

برآورد هزینه اسکن در تیراژهای پایین

اگرچه این موضوع را باید قبول کرد که هزینه ها در انجام خدمات اسکن در تیراژهای بالا به مراتب کمتر از انجام خدمات در تیراژهای پایین است ولی ما تاجای ممکن سعی کرده ایم که هزینه ها را برای شما کاهش دهیم. ذکر این نکته ضروری است که ما یک شرکت اسکن به صورت تخصصی هستیم و قاعدتا هزینه ها و کیفیت ما به مراتب بهتر از انجام خدمات در محل های متفرقه است.

مراحل انجام اسکن اسناد شخصی و تیراژ پایین

انجام اسکن به نوع اسکن (کتاب ، نقشه ، سند ، عکس و …) بستگی دارد؛ اما در اسکن های تیراژ پایین به طور کلی می توان گفت که پس از انتقال مورد نیاز به اسکن به دفتر ما، نوع اسکن و مراحل آن مشخص می شود. پس از ارزیابی نسبت به نوع (کتاب ، نقشه، سند و …) هماهنگی لازم با شما انجام می شود و در صورت درخواست نمونه ای برای شما ارسال می شود. پس از انجام اسکن و اتمام مراحل بعد از اسکن (ترمیم، فهرست سازی و …) فایل های اسکن شده به صورت CD / DVD / USB یا از طریق ایمیل (به صورت رمزگذاری شده) برای شما ارسال می شود. فایل فیزیکی نیز در صورت اصرار جهت نگهداری مجدد از طریق مراجعه حضوری یا پیک به شما بازگردانده می شود.

دریافت رایگان کتاب /  اسناد

همه چیز را به ما بسپارید، برای راحتی هرچه بیشتر مشتریان که تعداد اسناد ، کتب ، نقشه و … شما نسبتا معقول باشد، دریافت اسناد/کتب از محل شما به محل ما توسط نیروهای ما یا پیک با هزینه ما به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

تماس با ما

برای تماس با ما می توانید یا با شماره های درج شده در سمت راست همین صفحه یا از طریق این صفحه اقدام نمائید.

اسکن اوراق بزرگ - A0

بررسی اجمالی اسکن نقشه | مدارک بزرگ رنگی و تک رنگ

# انجام خدمات اسکن در محل شما یا در محل ما

# اسکن حجم بالا (تیراژ بالا) و حجم کم (تیراژ پایین) در کوتاه ترین زمان ممکن

# اسکن سیاه و سفید، تک رنگ و رنگی

# خدمات نمایه سازی (فهرست سازی) به منظور جستجوی سریع

# ارائه در فرمت های TIFF، PDF، JPEG و …

# اسکن نقشه از اندازه ی  A4  تا A0 +

خدمات اسکن نقشه کشی و قطعات بزرگ رنگی

آشنایی با خدمات اسکن نقشه شرکت ما

اسکن و دیجیتال سازی نقشه، یک راه آسان و سریع برای ذخیره و بایگانی نقشه ها و اسناد بزرگ است. این امر به شما اجازه می دهد که بازیابی فایل های الکترونیکی نقشه ها در عرض چند ثانیه از روی کامپیوتر و بدون نیاز به جستجوی تک تک نقشه ها، به آسانی به صورت گیرد. اسکن و نگهداری مدارک و نقشه ها در قالب الکترونیکی هزینه های بایگانی را به شدت کاهش می دهد و فضای بیشتری را برای استفاده دیگر فعالیت های سازنده و کارامد ایجاد می کند. خدمات تیم اسکن دیجیتال داک می تواند از لحاظ جغرافیایی تمام نقاط سطح کشور را تحت پوشش قرار دهد.

تیم اسکن دیجیتال داک می تواند تمامی فرآیند اسکن، از قفسه های بایگانی، حمل و نقل نقشه و اسناد، آماده سازی، اسکن و نمایه سازی و در نهایت خرد کردن نقشه ها یا ذخیره سازی مجدد آنها را با خیالی آسوده برای شما به انجام رساند.

معمولا ما به ترتیب لیست انتظار موجود و زمان بندی دقیق برای اسکن نقشه های شما وارد عمل می شویم؛ این امر به این گونه است که ابتدا ما یک کارشناس برای بررسی فایل ها و نقشه های شما به محل کار اعزام می کنیم و پس از یک بازبینی کلی و برآورد قیمت ، در صورت توافق طرفین مراحل اسکن را آغاز می نمائیم. طریقه ی اسکن کردن فایل ها نیز بستگی به درخواست مشتری دارد. در صورتی که تیراژ نقشه ها بالا باشد ، تیم اسکن دیجیتال داک به دلیل امنیت بالا و فشرده کردن زمان اسکن، تعدادی از متخصصان آموزش دیده ی خود را به همراه دستگاه اسکن نقشه به محل کار شما اعزام می نماید  و در صورتی که تعداد نقشه های مورد نیاز برای اسکن کم و یا در صورت تمایل مشتری ، نقشه ها به دفتر اسکن دیجیتال داک آورده و پس از اسکن به شرکت برگرداننده می شود .

سرویس اسکن نقشه کشی ما با بهره گیری از تکنولوژیهای پیشرفته و اسکنر های سایز بزرگ، کیفیت تصویربرداری استثنایی برای نقشه هایی که اغلب آنها دارای کنتراست بسیار پایین و در وضعیت بدی هستند ، را ارائه می نماید. اسکنرهای ما می تواند اندازه های تا اندازه A0 و بزرگتر را به راحتی و با کیفیت بسیار عالی اسکن کنند.

اندازه نقشه

اندازه نقشه مهم نیست، اسکنرهای موجود در دفتر اسکن دیجیتال داک می تواند نقشه هایی تا اندازه ی  تا عرض ۸۵ سانتی متر و طول ۲۰۰ سانتی متر  را به راحتی اسکن نماید.  مرتب سازی نقشه ها قبل از اسکن نیز ضروری نیست، سیستم های اندازه خودکار اسکنر، ابتدا برگه A0 ، و پس از آن A1 ، A2 و … را به ترتیب اسکن می کند. جهت جستجو و دسترسی راحت به نقشه ها نیز تیم ما می تواند اطلاعات نقشه /طراحی را مانند نوع نقشه ، موضوع ، سایز ، عنوان و دیگر اطلاعات مربوطه را با یا بدون نرم افزار فهرست سازی نماید.

اسکن نقشه در محل

گروه اسکن دیجیتال داک قادر است برخی از نقشه های بسیار حساس را، درمحل شرکت شما به دلیل امنیت ، اسکن و دیجیتال سازی نماید. بر طبق این موضوع ، تیم اسکن دیجیتال داک، اسکنر، پرسنل آموزش دیده ، تخصص و سخت افزار مورد نیاز را در محل برای شما به ارمغان می آورد. پس از اتمام پروژه، ما می توانیم تمام اطلاعات ذخیره شده را از سیستم خود در مقابل دیدگان شما حذف و آنها را به دست شما دهیم، بنابراین هیچ داده و اطلاعاتی از محل شما به بیرون درز نمی کند.

الزامات تکنیکی برای ذخیره ی نقشه های الکترونیکی

به طور معمول حدود ۳۰۰۰ نقشه (سیاه و سفید) با اندازه ی A0  می تواند بر روی یک CD با حجم ۷۰۰ مگابایت اسکن و ذخیره شود ، که این تعداد برابر با ۵ قفسه پر از نقشه است. همچنین یک DVD شامل حدود ۷ برابر این حجم است درنتیجه می تواند تا ۲۱۰۰۰ نقشه (سیاه و سفید) با اندازه مختلف را در خود جای دهد، که این مقدار معادل ۳۵ قفسه پر از نقشه و اسنادی با قطعات بزرگ است. این اطلاعات فقط گوشه ای از برتری های اسکن را برای شما بازگو کرد، و دیگر مزایای اسکن هنوز پای برجاست.

فرمت مورد نیاز برای اسکن نقشه

تیم اسکن دیجیتال داک می تواند صدها فرمت مختلف برای نقشه های اسکن شده ایجاد کند. با این حال معمولا ما از فرمت های PDF و TIFF برای نقشه های سیاه و سفید یا تک رنگ استفاده می کنیم. همچنین فرمت JPEG اغلب برای اسکن نقشه های رنگی استفاده می شود، هر چند حجم فایل های JPEG  نسبتا بالا است، اما کیفیت بالای رنگ از مزیت های این فرمت است. همچنین ما می توانیم از فرمت TIFF غیر فشرده با کیفیت برای طراحی، نقشه و پوستر ایجاد کنیم.

تماس با ما و اطلاعات بیشتر در مورد اسکن نقشه

برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه و قیمت اسکن نقشه می توانید صفحه مربوط به اسکن نقشه و اسناد سایز بزرگ را نیز مطالعه نمائید. همچنین جهت تماس با ما از طریق شماره تماس های ما یا فرم ارسال درخواست با ما تماس بگیرید.

اسکن نقشه و اسناد بزرگ

چرا اسکن نقشه ها و اسناد بزرگ مهم است ؟

اسکن اسناد تقریبا در هر کسب و کاری مهم هستند، اما آنچه در مورد اسکن قطعات بزرگ مهم است، چیست ؟

یکی از بزرگترین نیازهای مهندسان، اسکن نقشه های مهندسی و دسترسی راحت و آسان به آن ها است. بسیاری از نقشه های قدیمی هستند که ممکن است در آینده به آنها احتیاج پیدا کنید، اما با نگهداری فیزیکی آنها در قفسه های بایگانی با مشکلات گوناگونی از جمله احتمال گم شدن نقشه، پاره شدن و…مواجه خواهید شد. با اسکن و دیجیتالی سازی نقشه ها در سایز A0 و بالاتر، مطمئن می شوید که این نقشه ها می توانند به راحتی در دسترس خود و یا هر کسی که به آنها نیاز دارد ، قرار گیرد. همچنین با اسکن نقشه و اسناد بزرگ می توانید آنها را با هر کس در هر جای کره ی زمین از طریق ایمیل و شبکه و … به اشتراک بگذارید.

بیشتر شرکت هایی که با فایل های فیزیکی و اسناد کاغذی زیاد سرکار دارند، برای بقا نیاز مبرمی به اسکن دارند، اما این بدان معنا نیست که دیگر اسنادی را که به همان اندازه مهم هستند را نباید اسکن کرد. ممکن است بخواهید اوراق رادیولوژی بیماران و یا دیگر اسناد را در منزل مطالعه کنید . برای این کار شما حتما باید پرونده مورد نظر را به منزل بیاورید که این کار علاوه بر دشواری، ممکن است موجب گم شدن پرونده اصلی شود. اینجاست که اسکن اسناد، به عنوان یک نیاز مهم نمایان می شود. حتی اسنادی که مربوط به آثار هنری است ، ممکن است نیاز به چاپ داشته باشند . خوشبختانه این روز ها اسکنرهایی با فن آوری های مدرنی وجود دارد که اسکن قطعات بزرگ را به آسانی انجام می دهند. اگر شما نقشه یا اسناد با سایز بزرگ دارید که نیاز به اسکن و دیجیتال سازی دارد، تیم اسکن دیجیتال داک می تواند به شما در این زمینه کمک شایانی نماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اسکن نقشه و اسناد بزرگ این بخش نیز می توانید مطالعه نمائید.

همچنین برای تماس با ما می توانید از این صفحه استفاده کنید.

اسکن راه حلی متفاوت

اسکن راه حلی متفاوت برای نگهداری اسناد

کاغذ نیز مانند دیگر منابع اعم از نفت، گاز و یا سایر منابع طبیعی، پایان پذیر است. از طرفی این مهم، در تمام شرکت ها و سازمانها نقش اصلی را در جهت پیشرفت ارگان منظوره ایفا می کند. در برابر این استفاده ی بی اندازه همه ما تلاش می کنیم که با ارائه راه حل های کارامد ، در استفاده از کاغذ صرفه جویی کنیم. آیا شما نیز به دنبال یک راه حلی علمی و عملی برای این کار هستید؟ آیا شما هم به فکر ایجاد یک آرشیو الکترونیکی از اسناد خود هستنید؟ این کار را به ما بسپارید.

گروه اسکن دیجیتال داک مجموعه ای از ویژگی های کامل برای پردازش اسناد، از جمله: اسکن و تصویربرداری از اسناد، ورود اطلاعات و بایگانی دیجیتال، ایجاد آرشیو دیجیتال، مسئولیت مدیریت در هنگام خطر، پردازش فرم و بسیاری دیگر از ویژگی های که برای ضبط و بایگانی دیجیتال یک سند لازم است را تحقق می بخشد. همچنین، تیم دیجیتال داک با فراهم سازی ضبط سریع اسناد، کارآمدترین روش برای ایجاد پرونده های الکترونیکی و ادغام راحت آن با سیستم های مدیریت اسناد موجود، گامی مهم برای کمک به پیشرفت سریع کسب و کار شما فراهم می سازد.

مسیریابی خودکار سند

دیجیتال داک توانایی ضبط سند به صورت خودکار، اسکن و دیجیتالی کردن اسناد، بر اساس بارکد و سایر روش های اسکن سریع را فراهم می کند. این ویژگی اجازه می دهد تا استفاده از دستگاه های کپی، دستگاه های فکس و دستگاه های دیگر شدیدا کاهش یابد، همین موضوع موجب صرفه جویی در هزینه های شرکت می شود.

پردازش اسناد

دیجیتال داک ، ضبط قدرتمند و سریع اسناد را با استفاده از  موتور پردازش OCR را فراهم می نماید. با استفاده از این ویژگی اسناد و مدارک پس از اسکن و تبدیل کامل به متن قابل جستجو، برای بازیابی و استفاده دوباره  بسیار آسان خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوی کار تیم اسکن دیجیتال داک ، با متخصصان ما تماس بگیرید

اسکن نقشه

اسکن نقشه

آیا شما به دنبال راه حلی برای نگه داری نقشه های خود برای مدت زمان زیاد بدون آسیب دیدن هستید؟ آیا به دنبال راه حلی متفاوت برای بایگانی دیجیتال نقشه هستید؟ آیا به دنبال روشی تخصصی برای تصویربرداری از نقشه های خود هستید؟

خدمات اسکن نقشه تیم ما می تواند تمام این سوالات را با تهیه نسخه دیجیتالی نقشه پاسخ دهد. تمامی این خدمات با دستگاه های مخصوص اسکن نقشه انجام خواهد شد که تضمین کننده نقشه دیجیتالی باکیفیت است.

خدمات تخصصی اسکن نقشه تیم ما می تواند با دیجیتال سازی نقشه و ایجاد نسخه الکترونیکی باعث ایجاد فضای کارآمدتر برای فعالیت شما شود. اسکنرهای نقشه ما می تواند اسناد را تا عرض بیشتر از A0 و طول بیشتر ۲متر اسکن کنند.

اسکن نقشه می توانند شامل اسکن نقشه رنگی | اسکن نقشه سیاه و سفید | همچنین اسکن نقشه تک رنگ که در موارد:خدمات اسکن نقشه

  • اسکن نقشه مهندسی
  • اسکن نقشه صنعتی
  • اسکن نقشه معماری
  • اسکن نقشه شهرداری
  • اسکن نقشه راهداری
  • اسکن پلات ها
  • اسکن آمار
  • اسکن اسناد بزرگ
  • و … باشد.

ما می توانیم پس از اسکن نقشه آن را به هر پسوندی که شما بخواهید تبدیل کنیم. طراحان ما پس ازاسکن و دیجیتالی شدن نقشه بر روی آن اعمالی را از جمله، تصحیح رنگ، حذف موارد اضافی، حذف پس زمینه و … را برای ایجاد یک نقشه دیجیتال باکیفیت انجام می دهند. همچنین اسکنر نقشه ما می تواند علاوه بر کاغذ پارچه، مقوا، نقاشی و … تا قطر ۲ میلی متر اسکن نماید.

همچنین ما می توانیم پس از اسکن نقشه در صورت درخواست یک کپی فیزیکی از نقشه برای شما تهیه کنیم این کار می تواند به شما اجازه دهد که اصلاحات خود را بدون نیاز به وارد کردن خسارت به نقشه اصلی، اعمال کنید.

اسکن نقشه باعث می شود که مواردی همچون دسترسی آسان و سریع به نقشه ، ایجاد بایگانی متمرکز از نقشه ، جلوگیری از از بین رفتن و گم شدن نقشه ، اشتراک گذاری آسان و سریع نقشه ، حمل و نقل آسان نقشه ، تهیه کپی آسان از نقشه ، و … به آسانی امکان پذیر باشد.

بنابراین اگر تصمیم دارید راه حل متفاوتی را برای موارد گفته بالا انتخاب کنید، اسکن نقشه می تواند راه حل مناسبی برای این کار باشد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص اسکن نقشه از جمله قیمت اسکن نقشه می توانید صفحه اسکن نقشه را نیز مطالعه نمائید یا می توانید از طریق شماره های تماس یا فرم تماس با ما تماس بگیرید.

اسکن و هوشمند سازی مدارس

خدمات اسکن آموزش و پرورش

هنگامی که پای حجم زیادی از کاغذ و انباشته مستندات به میان می آید، ابراز نگرانی بی پایانی برای موسسات آموزشی به وجود می آید . مدارک ثبت نام، اسناد آموزشی، مکاتبات پدر و مادر و دانش آموز، پرونده سلامت دانش آموز، حسابداری، فایل های پرسنل، سوابق آموزش های خاص، نتایج آزمایش، و بسیار از مسائل دیگر ذهن مسولان را به خود درگیر می کند.

تبدیل سند فیزیکی به اسناد دیجیتالی و اسکن شده کمک می کند تا مدارس به خوبی پاسخگوی خواسته ها و نیازهای دانش آموزان، والدین، معلمان، دولت ، تنظیم کننده گان و مالیات دهندگان و…باشند.

دیجیتال سازی و فرایند اتوماسیون موجب افزایش تولید و بازده در سایر رده ها در مدارس و دانشگاه ها می شود که این امر باعث گسترش علم وفناوری در کشور عزیزمان می گردد.

مزایای اسکن و تبدیل اسناد تحصیلی و آموزشی:

  • ایجاد یک بایگانی مرکزی برای سوابق دانش آموزان
  • کاهش هزینه های کاغذ و فضای ذخیره سازی
  • ایجاد بایگانی خاص برای سوابق معلمان و مدیران
  • انجام خودکار فرایند هایی مانند ارسال فرم ها و موافقت نامه و …
  • کاهش هزینه های پرسنلی مربوط به بایگانی اسناد
  • صرفه جویی در دستگاه های گوناگون کپی وهزینه های متفرقه ی مربوط به دستگاه ها
  • دسترسی به اسناد براساس امتیازات امنیتی
  • دسترسی آنلاین به اطلاعات و منابع برای دانش آموزان، معلمان، والدین و دولت
  • خدمات بهتر و سریعتر برای دسترسی به این اطلاعات
  • توانایی برای ایجاد حاشیه نویسی، تجدید نظر درنسخه های اسناد از قبیل قراردادها و اسناد مالی
  • درخواست امحای اسناد، مطابق با مقررات (مدت نگه داری مجاز) برای صرفه جویی در ذخیره سازی داده ها
  • حسابرسی دقیق و سریع
  • کمک به پیشرفت سریع مرکز تحصیلی با استفاده از تمرکز بر تکنولوژی روز
  • کاهش زمان بایگانی و دسترسی و درنتیجه آزاد شدن ساعات کاری کارمندان که می توان به امری دیگر اختصاص داده شود

برای اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت گذاری پرونده های تحصیلی به صفحه اسکن اسناد آموزشی مراجعه کنید

همچنین می توانید برای تماس مستقیم با ما از طریق شماره های ما یا فرم ارسال درخواست استفاده نمائید.